مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید l ماجرای صیغه امین حیایی و ژاله صامتی داوران عصر جدید فاش شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دوستت دارم
داور مهربان دیگر فصل سوم «عصر جدید» ساخته ژالک صامتی است. داور معمولاً در مورد اجراها نظرات کلی دارد و در مورد عملکرد استعدادها زیاد وارد جزئیات نمی شود. گاهی به محض اینکه مجری به دلش می نشیند و نظرش را جلب می کند، فقط دلیل رای خود را بیان می کند. صامتی در مقایسه با روی نونهالی کاملاً متفاوت است و به اندازه نونهالی سختگیر نیست. او توجه ویژه ای به کودکان و شرکت کنندگانی دارد که با یکی از اعضای خانواده برای اجرا روی صحنه می روند. ژاله صامتی نیز قبل از اجراهای احساسی و در حین اجراهای پرخطر و خطرناک مضطرب و مضطرب می شود. او معمولاً اولین قاضی است که رأی خود را اعلام می کند و بیشتر چراغ سفید را روشن می کند.

کارن همایونفر
قضاوت کارن همجنفر نسبت به امین حیایی، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی سخت‌تر است، اما نسبت به آریا عظیمی‌نژاد مهربان‌تر و خوش‌بین‌تر است. همجنفر برخلاف عظیمی نژاد سعی می کند نظر منفی خود را با ادبیات عاشقانه بیان کند و به اندازه خودش گشاده رویی ندارد. اگرچه در مسابقه از کارن همجنفر به عنوان داور سخت گیر مسابقه یاد می شود، اما در مجموع به جنبه های مثبت کار با استعدادها نیز توجه دارد و حتی گاهی با وجود کاستی هایی که دارد، به دلیل مزیت هایی که دارد ترجیح می دهد به اجرا رای دهد. . خودت رو سفید اعلام کن وی در برنامه «هشتگ عصر جدید» با اشاره به احساسی بودن داوران در فصل قبل، گفت: ترکیب جدید تصمیم گرفت بیشتر به خود اجراها توجه کند.

بیشتر بخوانید  رکوردی که سرمایه گذاران طلا را شوکه کرد!

مجید اسماعیلی
مجید اسماعیلی نیز به عنوان جانشین سید بشیر حسینی کارکردی مشابه دارد. اسماعیلی معمولاً حواشی اجرا را مورد توجه قرار می دهد و در مورد عملکرد شرکت کنندگان و دلیل سفید یا قرمز بودن صدای آنها توضیحات مفصلی می دهد. او نیز مانند امین حیایی و کارن همایونفر رای سایر داوران را در نظر می گیرد و سپس رای مثبت یا منفی را انتخاب می کند. به عنوان مثال، اگر یک شرکت کننده دو یا سه چراغ قرمز داشته باشد، به دلیل وجود حتی یک نکته مثبت در عملکرد او، به آن رای می دهد. به طور کلی در فصل سوم بارها اتفاق افتاد که آرای داوران دو بر دو برابر شد و تماشاگران حاضر در سالن رای سوم را تعیین کردند، در حالی که این اتفاق در فصل های قبل کمتر بود و به جز امین حاجایی، سه داور دیگر نیز حضور داشتند. به دیگران توجه نکرد

کشف استعداد از مخاطب؟!
یازدهمین قسمت از مسابقه «عصر جدید» که یکشنبه شب روی آنتن رفت، اتفاقی عجیب و پرحاشیه را دنبال کرد. احسان علیخانی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ویدئوهای دریافتی مربوط به استعداد خوانندگی است، خطاب به حاضران پرسید به نظر آنها چه کسانی استعداد خوانندگی دارند؟ او سپس یکی از تماشاگران حاضر در سالن را انتخاب کرد تا برای نشان دادن استعداد خود روی صحنه برود. سپس نمایش «نفرین» پخش شد که علیخانی از عرضه آن به صورت کوک شده خبر داد و تماشاگران که تجربه خوانندگی و نوازندگی را هم داشتند شروع به خواندن کردند.

بیشتر بخوانید  با حذف قند از شر این بیماری ها خلاص می شوید

در پایان مقرر شد داوران به هومن جارمحمدی که با برنده شدن در چهار لایت سفید در فینال قسمت یازدهم حاضر شد رای دهند. عجیب بود که احسان علیخانی هومن یارمحمدی را با زنگ طلایی خود به فاز بعدی فرستاد! بر اساس قوانین مسابقه، شرکت کنندگان باید مراحل درخواست، تایید، پذیرش و تمرین را طی کنند، بنابراین عادلانه نیست که جارمحمدی در بین شرکت کنندگان و برندگان «عصر جدید» قرار بگیرد. با توجه به واکنش های مخاطبان، بسیاری از کاربران انتخاب این فرد را تصادفی ندانستند و آن را یک اتفاق از پیش تعیین شده برای افزایش جذابیت مسابقه و کنار گذاشتن حاشیه هایی مانند ماجرای دختر نابینا دانستند. .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *