مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | حرف نا متعارف عدل فردوسی پور به مهدی طارمی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهدی طارمی او پس از حضور در پرتغال به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید به زندگی مجردی خود پایان دهد. بنابراین با یک ایرانی مقیم لندن نامزد کرد. ما هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه دریافت نکرده ایم اما همسر مهدی طارمی او در لندن بزرگ شد و پدرش تاجر است. مهدی طارمی پارسال بعد از زدن گل حرف p رو نشون میده و ظاهرا این حرف اسم همسرش هست..مهدی طارمی و عادل فردوسی پور گفتگوی زیبایی با هم داشتند که در ادامه مشاهده می کنید:

در ویدئوی چند ثانیه ای که محسن شریفیان خواننده و سرپرست گروه موسیقی لیان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم فوتبال و باشگاه پرسپولیس در حال خواندن در کنار این نوازنده دیده می شود. . در بوشر

مهدی طارمی در کنسرت گروه لیان

محسن شریفیان در خصوص این اتفاق و آشنایی با مهدی طارمی گفت: در بوشهر هیچکس با کسی غریبه نیست و همه همدیگر را می شناسند. مهدی نه تنها با من بلکه با همه کسانی که کنارشان می ایستد و با آنها آواز می خواند آشناست.

سرپرست گروه لیجان افزود: آنچه دیدید کنسرت نبود و همانطور که مشخص است ما در بین مردم هستیم. من به همراه مهدی، حسین ماهینی و پژمان رجبی مهمان جشنواره موسیقی بودیم. در پایان برنامه ساز را گرفتم و بچه ها شروع به خواندن کردند».

شریفیان درباره برنامه های آینده لیان گفت: در حال برنامه ریزی تور خارجی هستیم. علاوه بر این، در شهریور ماه در تالار وحدت تهران نیز کنسرت خواهیم داشت که در مورد آن صحبت می کنیم.»

بیشتر بخوانید  اعزام آتش نشانان شیرازی به آبادان

مهدی طارمی که تیرماه امسال ازدواج کرد، از سال گذشته حرف پ را بعد از گلزنی نشان می دهد. مادر مهدی طارمی در مصاحبه ای که قبل از ازدواجش ضبط شده است گفته است که اولین p نام همسرش مهدی طارمی است.

قبل از مراسم رسمی ازدواج مهدی طارمی گفته می شد که همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. اما پدر مهدی طارمی گفته عروسش خوزستانی است و مراسم عقدشان بسیار ساده و به دور از تجمل بوده است.

نام: مهدی

نام خانوادگی: طارمی

تاریخ تولد: 27.4.1371

محل تولد: بوچر

ازدواج: مجرد

پای تخصصی: راست

بازیکن تیم: پورتو

شماره پیراهن: 9

مهدی طارمی در 6 تیر 1371 در بوشهر به دنیا آمد.

مهدی طارمی (زاده 27 تیر 1350) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. او در دوران حضورش در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل های 1393-1393 و 1395-1394 بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران شد. طارمی سابقه بازی در دو باشگاه قطری الغرافه و ریو را نیز دارد. او در جام جهانی 2018 به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بازی کرد.

دوران باشگاهی مهدی طارمی

او در 19 آوریل 2015 در مقابل بیش از 100000 تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران، از روی نقطه پنالتی مقابل نصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 به میدان رفت و پایه و اساس برد 1-0 پرسپولیس شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرورد تهران را دارد. او در شهر 83 دو بار دروازه استقلال را باز کرد که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  به این دلایل باید هر روز خرما بخوریم! + عکس

طارمی در فصل نقل و انتقالات 95-96 فوتبال ایران در حین توافق با پرسپولیس تهران، پس از سفر به ترکیه به طور ناگهانی به تیم ریزه اسپور پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود برای بازی در ترکیه منصرف شد و دوباره به پرسپولیس بازگشت و مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران در لیگ برتر 95-1394 انتخاب شد. وی جایزه بهترین بازیکن فصل 95-96 را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی در کنار این جایزه به عنوان بهترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین گلزن این رقابت ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در پی حادثه ریزه اسپور ترکیه چهار ماه محروم شد و پرسپولیس نیز با محرومیت از نقل و انتقالات جریمه شد. در یک برنامه تلویزیونی در 12 مهر 1395، اسناد، عکس ها و شواهدی فاش شد که طارمی یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان پول از حسین هدایتی گرفته تا به باشگاه ریزه اسپور بدهد و از آن برای خرید خودرو استفاده کند. انجام شده.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *