مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | اینجا لس آنجلس نیست اینجا شیراز است | تجمع دختران بد حجاب در شیراز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: پیاده روهای بهداشتی، محل تجمعی که متاسفانه به محلی برای کشف حجاب تبدیل شده است، سیگار کشیدن، سگ گردانی و سایر ناهنجاری های اجتماعی به محاصره قشر خاصی تبدیل شده است که در آن سایر اقشار جامعه مانند کودکان یا مذهبی ها احساس ناامنی می کنند.

انتشار گسترده فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تجمع چند جوان و نوجوان که میانگین سنی آنها 15 یا 16 سال بیشتر نیست، ما را در وضعیت آشفته ای قرار می دهد تا بار دیگر یادآور شویم که آیا مسئولان استانی به ساماندهی عفاف، حجاب و اجتماعی توجه دارند یا خیر. ناهنجاری ها

این فیلم به دلیل منحصر به فرد بودن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بزرگ منتشر شد و با توجه به جوان بودن حاضران در تجمع، نوع گزارش و هنجارشکنی آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با واکنش های استانی مواجه شد. مقامات

افشای حجاب جرمی آشکار است و نیاز به پیگرد قانونی دارد

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس با محکومیت این اتفاق ناشایست از برخورد قانونی و سلبی نسبت به بی حجابی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حقاجگی با تاکید بر اینکه به دستور وزیر کشور قرارگاه عفاف و حجاب یک ماهه است، با جدیت شروع به کار کرد، اظهار داشت: یکی دو روز هم نیست.

بیشتر بخوانید  پژو 206 با قیمت 1 میلیارد و 400 میلیون تومان!

وی با تاکید بر اینکه چنین حوادثی در شیراز سومین حرم اهل بیت نیست، گفت: بر اساس قانون کشف حجاب جرم مشهود است و باید با آن برخورد شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با تاکید بر اینکه هیچکس در جامعه اسلامی تحمل این سوء استفاده ها و این ناهنجاری ها را ندارد، از لزوم برخورد سلبی و قاطع مراجع ذی صلاح خبر داد.

در ادامه نماینده مردم شیراز و زرگان تصریح کرد: دستگاه های متولی عفاف و حجاب و اعضای این کمیته و همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با جدیت بیشتری به این موضوعات رسیدگی کنند.

ابراهیم عزیزی با تاکید بر اینکه باید در حوزه عفاف و حجاب مطالبه گری شود، افزود: حل مشکل چنین طرحی نیازمند یک برنامه مدون و حساب شده است و دستگاه های اجرایی باید برای برخورد قاطع با آن برنامه ریزی جدی داشته باشند. ” ”

در رابطه با هنجارشکنی در بلوار چمران شیراز 10 نفر دستگیر شدند.

لطف اله شیبانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بررسی های انجام شده و اقدامات مقامات قضایی و نیروهای مقتدر پلیس متوجه شدیم که این مراسم برنامه ریزی شده بوده و برگزارکنندگان این مراسم برنامه ریزی مستمری برای آینده دارند.

فرماندار شیراز ادامه داد: به محض اطلاع از این موضوع و اطلاع پلیس از اجرای حکم، اقدامات لازم با هماهنگی دستگاه قضایی به منظور شناسایی عوامل موثر در برگزاری مراسم انجام شد.

شیبانی افزود: تاکنون تعدادی از این ماموران دستگیر و با دستور قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند.

بیشتر بخوانید  پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک سامان در اردیبهشت تا نیمه خرداد‌

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره این تجمع در حال انجام است، گفت: در همین مراسم سرکردگان این افراد شناسایی شدند و با دستور مقام قضایی مسئولان دستور دستگیری این فرد را صادر کردند.

شیبانی تصریح کرد: بدون شک این تحرکات و برنامه ها به قصد زیر پا گذاشتن موازین و موازین اجتماعی، دینی و ملی انجام می شود.

وی گفت: به نظر می رسد این حرکت طبق برنامه ریزی صورت گرفته و قطعا قوه قضائیه و نیروی انتظامی در این موارد مدیریت خواهند کرد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه تاکنون حدود 10 نفر دستگیر شده اند، گفت: این تجمع بدون مجوز انجام شده است.

تجمع و راهپیمایی در حمایت از حرم حیا و غیرت و حجاب در شیراز

روز سه شنبه 30 خرداد 1401 ساعت 17 برنامه ای به نام روز جهانی اسکیت برد در همایش شهر برگزار شد که در آن تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان بدون روسری و برخی با لباس های غیر معمول شرکت کردند.

در پی انتشار این تصاویر و جریحه دار شدن احساسات دینی، تجمع و راهپیمایی با عنوان مدافعان حریم حیا و غیرت و حجاب روز جمعه در شیراز در واکنش به تشدید هنجارهای اخلاقی و فرهنگی در حرم سوم برگزار شد. اهل بیت (ع) و مطالبات سازمان متولی فرهنگ باید حفظ شود.

این راهپیمایی سومین جمعه تیرماه بعد از نماز جمعه از قایق امام خمینی (ره) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

بلوار شهید چمرانا یکی از مهم ترین بلوارهای شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غربی شهر واقع شده است و این بلوار غرب شهر یعنی پل معالی آباد را به شمال شهر یا غیر شهر متصل می کند. تقاطع همسطح دانشجو. طبیعت زیبا و هوای مطبوع این بلوار آن را به محلی برای گردش و تفریح ​​تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید  استفاده از ظرفیت های صنعت بیمه و مناطق آزاد برای توسعه کشور


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *