مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با وعده سود میلیاردی از 17 نفر کلاهبرداری کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتح تهران بزرگ از دستگیری فردی که با شگرد خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که تحت عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به تماس دادستان و انجام تحقیقات مقدماتی گفت: دادستان در اظهارات خود به مأموران اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی که مدعی فعالیت در زمینه خرید بوده، ملاقات کرده است. و فروش ارزهای دیجیتال و برای مدت کوتاهی با On در تماس بود. این فرد در این مدت کوتاه اقدام به جلب اعتماد این فرد کرده و به این ترتیب یک میلیارد ریال ارز دیجیتال شاکی را با قیمتی بالاتر از وی برای فروش دریافت کرده و به کیف پول خود منتقل کرده است. اما پس از انتقال به تماس های از دست رفته پاسخ نداد.

دستگیری کلاهبرداران در یکی از محله های غربی تهران

گودرزی ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی، سرانجام کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ این فرد را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی، وی را در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت و اگرچه ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما پس از مشکوک شدن و مشاهده مدارک دیجیتالی به جرم خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید  چگونه از خیانت عاطفی زنان جلوگیری کنیم؟

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ بابیان اینکه در رسیدگی به پرونده کلاهبرداری از آنها بیش از 17 نفر به عنوان مظنون اضافه شدند.

وی با اشاره به تشکیل کیفرخواست برای متهمان دستگیر شده گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به جرم کیفری به دادسرا معرفی شد. البته تحقیقات پلیس برای مشخص شدن سایر جرایم احتمالی و اموال گمشده وی همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *