مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با مشاهده این نکات قیمت تور کیش را کاهش دهید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اما قیمت تور کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما برای اینکه بدانید چگونه می توان تور کیش ارزان را دریافت کرد، ابتدا باید بدانید که در این تور چه خدماتی ارائه می شود. هزینه هر یک از این خدمات چقدر است و تا چه اندازه بر قیمت کل تور تاثیر می گذارد؟ به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از نکات این مقاله می توانید تور کیش خود را ارزانتر رزرو کنید.


چه عواملی بر قیمت تور کیش تاثیر می گذارد؟

بهتر است ابتدا شما را با مفهوم تور آشنا کنیم. تور به معنای وسیله نقلیه ای برای سفر و اقامت در یک مقصد است. این دو مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت تور تاثیر می گذارند. این بدان معناست که افزایش یا کاهش قیمت بلیط وسیله نقلیه توریستی یا قیمت رزرو هتلی که در آن اقامت دارید، باعث افزایش یا کاهش قیمت تور می شود. البته این تغییر قیمت ها تحت تاثیر عوامل دیگری است. برای مثال، اگر درخواست رزرو تور جزیره را دارید یا درخواست ترانسفر از فرودگاه به هتل را دارید و بالعکس. قیمت این خدمات به مبلغ تور اضافه می شود.


با مشاهده این نکات قیمت تور کیش را کاهش دهید


تور کیش چه زمانی ارزان است؟

بیایید در ابتدا به این سوال پاسخ دهیم. قیمت تور کیش خرداد تا پایان شهریور نسبت به ماه های دیگر سال مناسب تر است. تور بارانی تور ماه های سرد و خنک است، گرمای جزیره از ژوئن تا سپتامبر برای خیلی ها غیر قابل تحمل است. بنابراین متقاضی سفر کیش در این مدت نسبت به ماه های دیگر سال کمتر است و به همین دلیل قیمت تور کیش ارزان تر است. از شهریور ماه که هوا کمی سردتر شد دوره سفر به جزیره شروع شد و با توجه به افزایش قیمت تور برای متقاضی نیز روند صعودی به خود گرفت. اگر به دنبال سفری ارزان به کیش هستید و البته هوای جزیره در ماه های گرم قابل تحمل است، تور کیش را برای فصل تابستان رزرو کنید.

بیشتر بخوانید  تصاویر زیبا از جشنواره مجسمه های یخی و برفی هاربین در چین


تور نوروزی در جزایر جنوبی پرطرفدار اما پرهزینه

نوروز کیش و کشم همیشه پر است. حتی زمانی که همه گیری تاج در اوج خود بود. زیرا زمان استراحت برای رزرو تور و آب و هوای این جزایر برای گشت و گذار مناسب است. تور کیشا در نوروز گران است، زیرا تقاضا زیاد است و برخی از گردشگران حاضر به پرداخت مبالغ بالاتری برای رزرو تور کشما یا کیشا هستند. در صورت امکان رزرو تور را به بعد از تعطیلات عید موکول کنید. یعنی از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت که هر دو جزیره خالی از سکنه هستند، قیمت ها متعادل تر می شود و از همه مهمتر آب و هوای جزایر جنوبی همچنان معتدل است و برای سفر و تفریح ​​مناسب است.


این روزها به دنبال تورهای ارزان کیش نباشید

روزهای شلوغ و شلوغ جزیره زمان مناسبی برای رزرو تور ارزان نیست و اگر در فصل توریستی در جزیره با توری ارزان مواجه شدید. حتماً کیفیت هتل و پرواز استفاده شده در تور را بررسی کنید. این امر به این دلیل است که ارزان بودن قیمت تور در دوره‌هایی که پروازها در دسترس نیستند و هتل‌های جزیره شلوغ هستند و ممکن است تجارت در دسترس نباشد، عادی نیست.


تور هوایی یا زمینی؟

هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. از نظر هزینه، تور زمینی قطعا مقرون به صرفه تر است. با این حال تعداد متقاضیان بیشتری برای رزرو تور هوایی کیش وجود دارد. از آنجایی که تور کیش پیچیدگی های خود را دارد، ابتدا باید با قطار به بندرعباس رفته و از آنجا با کشتی کروز راهی جزیره شوید. در مقابل، تور هوایی بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر است. کافی است با حداکثر پرواز 2 ساعت به فرودگاه مبدأ برسید و در جزیره کیش فرود بیایید.

بیشتر بخوانید  معرفی و تصاویر جذاب ترین و زیباترین فواره ها و آب نماهای دنیا


با مشاهده این نکات قیمت تور کیش را کاهش دهید


آیا هتل ها بی کیفیت هستند؟

برای رزرو تور ارزان کیش، هتل های 2 یا 3 ستاره جزیره پیشنهاد می شود. البته اینطور نیست که هتل های رزرو شده برای تورهای ارزان کیش همیشه بی کیفیت باشند. زیرا بسیاری از این هتل ها خدمات و امکانات قابل قبولی ارائه می دهند. مشاوران مسافرتی آژانس های مسافرتی به شما کمک می کنند بهترین هتل های موجود را انتخاب کنید.


تور کیش تور پرطرفدار مشهد

این در حالی است که مشهد مهم ترین مقصد زیارتی ایران است و سالانه میزبان میلیون ها زائر و گردشگر از سراسر ایران و سایر نقاط جهان است. شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از مشهدی ها برای تور کیش می روند و تور مشهد به کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای مشهد است. تور مشهد کیش به دو صورت زمینی و هوایی امکان پذیر است. البته با توجه به طولانی بودن مدت سفر زمینی، تور مشهد به عصر کیش مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.


اگر یک گروه تور رزرو کرده اید، یک آپارتمان اجاره کنید

اگر تور کیش را به صورت گروهی انتخاب کرده اید، به جای اجاره چند اتاق، سوئیت هتل دربسته رزرو کنید. شما راحت تر خواهید بود و در هزینه های زندگی شما صرفه جویی می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *