مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این روش ها سوراخ ها را به راحتی رفع کنید! / فیلم سینما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو؛ آناند ماهیندرا، مدیرعامل گروه خودروسازی ماهیندرا، ویدیویی را منتشر کرد که در آن راه حل جالبی برای پر کردن چاله ها به نمایش گذاشت.

جاده های هند اغلب نیاز به تعمیرات فوری دارند. این در حالی است که روش های قدیمی تعمیر معمولاً زمان بر بوده و از طرف دیگر هزینه زیادی نیز دارد ایجاد ترافیک خواهد بود

مدیر عامل شرکت ماهیندرا، آناند ماهیندرا، روز چهارشنبه یک راه حل خلاقانه برای رفع چاله ها در مدت زمان بسیار کوتاه به اشتراک گذاشت. ماهیندرا ویدیویی در توییتر منتشر کرد که محصولی به نام American Road Patch را نشان می‌داد. این یک سازه انعطاف پذیر مقوایی است که از آسفالت با کیفیت بالا، پلیمر و فایبرگلاس ساخته شده است. پر کردن سوراخ خیابان یا جاده، کافی است این محصول را در محل مورد نظر بمالید تا شکاف ناشی از چاله ها یا موانع دیگر پر و پوشش داده شود.

با این حال، این ویدیوی ماهیندرا نتوانست همه کاربران هندی را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از کاربران به این نکته اشاره کرده اند که چاله های موجود در جاده ها و خیابان های هند بسیار بزرگ است که نمی توان با این محصول تعمیر کرد. آنها همچنین خاطرنشان کردند که مشکل واقعی وضعیت نامناسب جاده های هند آخرین فناوری نیست، بلکه فساد در ساخت و ساز جاده است.

یکی از کاربران اظهار داشت: «آقای ماهیندرا، راه‌هایی برای پیمانکاران و سیاستمداران وجود دارد که می‌توانند خود را بسازند، تجلیل کنند و دوباره اصلاح کنند. در موارد متعدد. مطمئناً نمی خواهید حقوق پدری آنها را بگیرید و با چنین راه حلی به کار تمام وقت آنها پایان دهید.

بیشتر بخوانید  هشدار پیروزی در پایگاه ویکتوریا و نیروهای آمریکایی تاج دریافت می کنند - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *