مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مهر 1401 اعلام شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، احمد واحدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش های مختلف رسانه بازدید کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ستاد عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورالعمل جدیدی برای آغاز سال تحصیلی جدید صادر کرده است، تصریح کرد: نیازی به دستورالعمل جدید نیست، دانشگاه ها و مدارس باید بازگشایی شوند. تاریخ برنامه ریزی شده (اکتبر).

وزیر کشور تصریح کرد: در صورت نیاز از سوی مراکز آموزش عالی و مدارس اقداماتی از جمله دوزهای یادآوری و تهویه مناسب انجام شود.

وی یکی از شرایط حضور در کلاس ها را تزریق دوز یادآور و تهویه مناسب کلاس ها عنوان کرد.

محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این از تایید آموزش حضوری در ترم آینده دانشگاه خبر داده و گفته است: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش ترم بعدی دانشگاه حضوری خواهد بود.

لغو غیبت در کلاس ها

وی در خصوص برگزاری برخی از کلاس های غیرحضوری در برخی از دانشگاه ها در ترم آینده اظهار داشت: برای ترم پیش رو هیچ کلاس غیرحضوری نداریم.

وزیر علوم ادامه داد: تمامی کلاس ها در ترم آینده به صورت مستقیم برگزار می شود، مگر اینکه شرایط خاصی پیش بینی نشود، در غیر این صورت تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.

در بخشی از مصوبه ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد ابلاغ کرده است، برای قطعیت آموزش حضوری در مدارس آمده است. و دانشگاه ها، قبل از شروع سال تحصیلی. تزریق واکسن جدید باید برای یادآوری برای دانش آموزان نظارت شود.

بیشتر بخوانید  سرنوشت دختر نوجوان 15 ساله گمشده در نطنز

همچنین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید تهویه مناسب در کلاس ها و خوابگاه ها را تدارک ببینند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *