مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این تست نشان می دهد که از چه چیزی در مورد شریک زندگی خود متنفر هستید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد و برخی از چیزهایی که ممکن است در مورد شریک زندگی خود از آنها متنفر باشید کاملا طبیعی هستند. آیا کارهایی وجود دارد که شریک زندگی شما انجام می دهد که شما را عصبانی، دیوانه یا ناراحت می کند، اما هرگز در مورد آنها صحبت نمی کنید زیرا نمی خواهید قایق را تکان دهید؟ اولین چیزی که در تصویر می بینید این است که از شریک زندگی خود متنفر هستید.


تست شخصیت / خودآگاهی

1. پرده قرمز: اگر پرده قرمز اولین چیزی است که توجه شما را جلب می کند، پس شما فردی هستید که همیشه سعی می کنید از نمایشنامه دوری کنید و از زشتی های ناشی از آن متنفر هستید. البته ملاقات با فردی که سرگرم کننده، ماجراجو و جذاب است می تواند هیجان انگیز باشد. و بدتر این است که همیشه برای همه چیز مقصر هستید، حتی زمانی که اصلاً مقصر نیستید. وقت آن رسیده است که دیگر قربانی نباشیم و در مورد این نگرش صحبت کنیم. برای خودتان موضع بگیرید و اجازه ندهید که شریک زندگیتان همیشه بر شما مسلط شود.

2. مرد زانو زده: اگر این اولین بار در تصویر توجه شما را به خود جلب کرد، پس آنچه از شریک زندگی خود متنفرید، وابستگی و نیاز اوست. اشکالی ندارد که گاهی به شریک زندگی خود بچسبید. از رفتار آنها احساس خفگی می کنید، اما هرگز صحبت نمی کنید زیرا می ترسید که واکنش بسیار بدی نشان دهند. اما میدونی چیه؟ گاهی حرف زدن اشکالی ندارد. هیچ اشکالی ندارد که شریک زندگی خود را دوست نداشته باشید. و مهمتر از همه، اشکالی ندارد که از آنها فضای کمی بخواهید. سعی کنید به آنها بفهمانید که برای خود به زمان نیاز دارید و جستجوی فضای شخصی اصلاً اشتباه نیست.

بیشتر بخوانید  دیدار بازیگران، هنرمندان و خوانندگان با رئیس جمهور (1)

3. چهره مردانه: در نمایه، اگر ابتدا این را ببینید، پس آنچه از شریک زندگی خود متنفر هستید، لجبازی او در رابطه است. وقتی شریک زندگی شما بسیار قاطعانه و مسلطانه رفتار می کند، شما را دیوانه می کند. آنها همیشه از شما انتظار دارند که نیازها و خواسته های آنها را درک کنید، اما به ندرت نیازهای شما را درک می کنند. و اگر به این نکته اشاره کنید، به جای اعتراف به اشتباهات خود، تمایل دارند شما را سرزنش کنند. هر چقدر هم که شریک زندگیتان برای کنترل شما تلاش می کند، عقب ننشینید. در اعماق وجود، اگر می دانید حق با شماست، در مورد آن صحبت کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *