مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

او در سال 2019 به عنوان ثروتمندترین ورزشکار جهان معرفی شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ثروتمندترین ورزشکار جهان در سال 2019

تشویق شد: جدیدترین رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان ارائه و ثروتمندترین ورزشکار سال 2019 معرفی شد.

لیونل مسی با کسب یک عنوان جهانی دیگر توپ را از رقیب پرتغالی خود کریستیانو رونالدو این بار بیرون از محوطه سبز ربود تا پردرآمدترین ورزشکار جهان شود.

بر اساس جدیدترین رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان که توسط مجله آمریکایی فوربس منتشر شده است، لیونل مسی ستاره تمام نشدنی باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین با درآمد 127 میلیون دلاری به عنوان ثروتمندترین ورزشکار سال 2019 انتخاب شد. .

بر اساس این گزارش، برای اولین بار در تاریخ رنکینگ مجله اقتصادی فوربس، سه ورزشکار اول جهان از نظر بیشترین درآمد، فوتبالیست ها هستند.

درآمد کریستیانو رونالدو چقدر است؟

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس ایتالیا و تیم ملی پرتغال با 109 میلیون دلار در جایگاه دوم این رده بندی قرار گرفت.

در رده سوم این رده بندی نیمار، ستاره فعلی باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل قرار دارد. مهاجم جنجالی برزیلی با درآمد 105 میلیون دلاری این رتبه را کسب کرد.

لازم به ذکر است که سال گذشته لیونل مسی در رتبه دوم رده بندی مجله فوربس قرار گرفت زیرا ۱۱۱ میلیون دلار کمتر از فلوید می ودر، بوکسور سبک وزن آمریکایی درآمد داشت.

نکته جالب ماجرا این است که ستاره بارسلونا چهارمین فردی است که از ۱۹ سال پیش تاکنون عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است.

تایگر وودز گلف باز مشهور آمریکایی، فلوید می ودر بوکسور سبک وزن آمریکایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی سه ورزشکار دیگری هستند که به ترتیب 12، 4 و 2 بار به غیر از لیونل مسی موفق به کسب این عنوان شده اند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین عکس های کریستین استوارت بازیگر معروف هالیوود در جشنواره فیلم ساندنس 2014


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *