مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امضای 53 تفاهم نامه همکاری بین ایران خودرو و دانش بنیان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایکوپرس، در این همایش دو روزه که در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد، نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای رفع این نیازها ارائه شد. .

علاوه بر برگزاری پنل های تخصصی با بیش از 260 موضوع در حاشیه این همایش، در نمایشگاه جانبی آن، شرکت های دانش بنیان از جمله جتکو، تام، ایپکو، درایوینگ پاور، روتاتور، قالب های پیشرفته ایران خودرو، ساپکو، ایتراک، ایساکو ، ایسیکو، گوهر فام، ایران خودرو خراسان، ایدم، مهرکام پارس، امداد خودرو، مبدل پاک خودرو، آکیس سازان، کابل خودرو سبزوار، الکتریک خودرو شرق، تولیدی اخوان خراسان، ICT ایران، بخش آکیس خراسان، بخش آکی خوراس ایران بخشی از گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین معاونت های مالی و اقتصاد، کیفیت، توسعه منابع انسانی، خدمات فنی و تحقیقاتی، طراحی محصول و توسعه محصول این گروه صنعتی با ارائه فعال محصولات و فعالیت های فناورانه.

شرکت ها و موسسات دانش بنیان از جمله معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری فرادیدا، مانو، رادسو و سرمدا نیز پتانسیل های فناورانه خود را در حوزه خودرو به عموم مردم نشان داده اند. با توجه به استقبال بالای شرکت های دانش بنیان برای همکاری با ایران خودرو، امکان مذاکره و امضای تفاهم نامه در روزهای آینده وجود دارد.

همایش «ظرفیت همکاری شرکت ها و موسسات دانش بنیان با گروه صنعتی ایران خودرو» با حضور بیش از 400 شرکت کننده حقیقی و حقوقی از حوزه های مختلف دانش بنیان به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شد.

در این همایش که در روزهای 22 و 23 خردادماه برگزار شد، گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های دانمارکی در 6 حوزه اصلی فناوری های پلت فرم خودروهای سواری و سنگین (مسافری و باری)، فناوری های پیشرانه و سیستم های انتقال خودروهای سواری و سنگین (احتراق داخلی، … ترکیبی) و الکتریکی)، فناوری‌های پلت فرم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی مخابراتی، فناوری‌های آزمایش و اعتبارسنجی، فناوری‌های پیشرفته تولید پلیمرها و فلزات، روش‌ها و تکنیک‌ها و فناوری‌های پشتیبان، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و الزامات خود را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید  قیمت مسکن امروز چقدر شد ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *