مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امشب واریز یارانه ۸۰۰ هزار تومانی کی واریز میشود مرداد 1401 – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اعتراض برای گرفتن یارانه ممکن شد

🔻 سرپرست وزارت حفاظت اجتماعی: این امکان دوباره برای خانوارها فعال شده است، کسانی که متقاضی بررسی وضعیت یارانه خانوار هستند می توانند درخواست خود را از طریق سامانه پشتیبانی وزارت حفاظت اجتماعی (hemaiat.mcls) گزارش دهند. gov.ir) و این سامانه همچنان در دسترس عموم است.

📸 جزئیات جدید طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد:

پس از نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در تمامی نانوایی های کشور، به هر نانوایی پنل کنترل تراکنش های فروش در قالب اپلیکیشن موبایل و یا تحت وب ارائه می شود که می تواند عملکرد و حجم معاملات روزانه فروش را رصد کرده و هشدار صادر کند. در مورد معاملات غیرعادی احتمالی.view

مابه التفاوت قیمت آرد را دولت در پایان هر روز به نسبت نان فروخته شده به نانوا می پردازد و بلافاصله در اپلیکیشن مربوطه می بیند.

🔹 این سامانه پس از دستیابی به دستگاه های کارتخوان هوشمند در سراسر کشور و پس از اعلام نتایج دوره آزمایشی در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

کارشناسان وزارت جهاد و اقتصاد تخمین می زنند که حدود 30 درصد آفلاین داریم که با اجرای این طرح جلوی آن گرفته می شود.

یارانه سپرده یارانه یارانه مرداد یارانه مرداد یارانه زمان واریز یارانه زمان واریز یارانه مرداد 1401 یارانه مرداد 1401 یارانه مرداد یارانه واریز مرداد یارانه مرداد 1401 یارانه یارانه مرداد ماه واریز می شود پرداخت یارانه مرداد، تاریخ پرداخت یارانه مرداد، سهم حقوق صاحبان سهام، پرداخت سرمایه، یارانه مرداد 1401، یارانه نگهداری کی واریز می شود، واریز یارانه نگهداری، یارانه جدید امشب واریز می شود، یارانه کی واریز می شود، دستمزد کی می شود بازنشستگان واریز شده در مقابل، زمانی که یارانه 800 تومانی واریز می شود، آخرین تصمیمات افزایش حقوق و یارانه بازنشستگان امشب که یارانه مرداد ماه واریز می شود، پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  تولید خودروی ایرانی در این ۴ کشور از سر گرفته شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *