مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امشب منتظر برداشت یارانه جدید باشید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بیانیه شماره 2 ستاد تنظیم بازار صادر شد که در آن آمده است: پیرو بیانات و سخنان قبلی رئیس جمهور در گفتگوی زنده و مستقیم با مردم، با احترام و تشکر از مردم شریف ایران کالاهای اساسی مورد نیاز مردم. و بررسی های کارشناسی اصلاح و همسان سازی قیمت کالاهای مشمول طرح (روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات) اعلام می کند:

بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و موافقت ستاد تنظیم بازار، سقف بالای قیمت این کالاها از طریق اتحادیه‌ها و انجمن‌های ذی‌صلاح تعیین و به اتحادیه‌ها ابلاغ شده است و از روز پنج‌شنبه 31 بهمن ماه به اتحادیه‌ها ابلاغ شده است. /1401.

استانداران برای تعدیل قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمت ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

بار دیگر اعلام می شود یارانه نان و دارو مانند گذشته در اختیار تمامی دهک ها و اقشار جامعه قرار می گیرد و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نمی شوند.

با توجه به مفاد بند 1 از ساعات پایانی شب از میزان روزه پرداختی ماه اول کسر می شود.

کلیه افرادی که به هر دلیلی شرایط دریافت یارانه از این طرح را ندارند می توانند درخواست بررسی خود را به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی (http://hemaiat.mcls.gov.ir) ارسال کنند. ). برای افرادی که درخواست آنها پس از بررسی تایید می شود، یارانه کارمزد از ابتدای طرح به طور کامل محاسبه و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  محموله‌های سرم وارد ایران شد + جزئیات

افزایش قیمت سایر کالاها بدون طی مراحل قانونی ممنوع است و همانطور که در بیانیه شماره یک تاکید شد، سازمان های تعزیراتی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان موظفند نظارت مستمر بر بازار و رفع تخلفات احتمالی داشته باشند. لطفاً هموطنان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطات مردمی (شماره 124 و 135) به نهادهای مذکور اطلاع دهند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *