مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افشای راز زیبایی “مهتاب کرامتی” در 50 سالگی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

مهتاب کرامتی بازیگر مطرح ایرانی از راز زیباییش در سن 50 سالگی پرده برداشت.

به گزارش وقت صبح، مهتاب کرامتی راز زیباییش را بعد از 50 سالگی خواب کافی و تغذیه مناسب میداند. چرا که مادر ایشان متخصص تغذیه است و در خانواده ای بزرگ شده اند که تغذیه برایشان مهم است.

مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون است. مهتاب کرامتی بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد.

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد.

مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

سال دوم دانشگاه فیلم «هامون» را با دوستان دیدم و تا مدت ها گیج بودم ، با تماشای این فیلم به سینما علاقمند شدم و دوست داشتم زودتر وارد آن شوم. در خیابان و دانشگاه خیلی مواقع به من پیشنهاد بازیگری می شد ولی جلوی خودم را می گرفتم تا از طریق درستی این اتفاق بیفتد.

او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

بیشتر بخوانید  کلیپ برای اول ماه صفر | عکس پروفایل برای ماه صفر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *