مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش سن خدمت سربازی + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تغییر زمان جنگ

تشویق کننده: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر سن اعزام به سربازی 20 سال به تعویق بیفتد قطعاً از فشار کنکور بر دانش آموزان کاسته می شود.

دکتر سید سعید عاملی در کنکور، چالش ها و راهکارها با تاکید بر اینکه در کنکور مشاغل غیرعلمی و غیر تخصصی نخواهیم داشت، گفت: رویکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه به استفاده کنندگان از امتحان ورودی من در 4 کشور خارجی تحصیل کردم و با سیستم پذیرش برخی کشورها آشنا هستم، برای کنکور راه حلی وجود دارد و نباید آن را غول بی شاخ و برگ کنیم.

سرباز چند سالشه؟

وی افزود: نباید به دانش آموز فشار بیاورد وقتی دانش آموز 18 ساله می شود یا پذیرش یا سربازی نامیده می شود. این امر باعث می شود که برخی از این دانشجویان در رشته هایی که به آنها علاقه ای ندارد در دانشگاه ها پذیرفته شوند، بنابراین در ارتش ثبت نام نمی کنند. می توان در مورد تعویق سربازی صحبت کرد تا دانشجو در این دو سال از اضطراب خلاص شود.

دکتر عاملی تاکید کرد: شورای انقلاب اسلامی با انقلاب زاده شد و دو وظیفه مهم دارد، یک وظیفه سیاست گذاری برای علم و فناوری و وظیفه دیگر کار در حوزه فرهنگ است، یک نظام دیگر وجود دارد و بخش ها در این موارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان با تاکید بر اینکه الگوی جدید کنکور باید به تدریج اعمال شود، گفت: در حال حاضر در حال مطالعه کنکور هستیم و فکر می کنم بهتر است الگویی طراحی شود که به تدریج بتوانیم آن را اجرا کنیم. ، اما برای تعیین راه من به یک مدل نیاز داریم. ما بدون احترام به نظر دانشگاه کار عجولانه و غیرحرفه ای انجام نمی دهیم و نیازی نیست همه دانشگاه ها را با یک رویکرد جلو ببریم.

بیشتر بخوانید  تکذیب خبر فوت، ریحانه پارسا رسوا شد!

جداکننده خط

بیشتر

قانون جدید معافیت دو برادری + جزئیات

آیا طاسی برای سرباز واجب نیست؟!

انواع روش های کسری خدمت سربازی چیست؟

معافیت از کارت قرمز سربازی چیست و چه شرایطی دارد؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *