مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش حقوق کارمندان در سال آینده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

دولت حذف افزایش سقف را تصویب کرده است حقوق کارمندان در سال جاری اصلاح و مجدداً تأسیس شد حقوق کارمندان من در مورد رعایت سقف اعلام شده برای حقوق کارمندان در تبصره 12 قانون بودجه یعنی 2.5 میلیون تومان تاکید کرد. حقوق کارمندان، با اصلاح آیین نامه تعیین ضریب حقوق کارمندان و با افزایش مستمری خود در سال 1400 موافقت کرد.

حقوق کارکنان در سال جدید چقدر است؟

افزایش حقوق کارکنان در بودجه 1401 با چالش هایی مواجه است. افزایش حقوق در بودجه سال آینده اعمال خواهد شد. به نظر می رسد افزایش حقوق کارکنان در سال آینده بیش از 10 درصد باشد. افزایش حقوق سال آینده ترکیبی از عدد ثابت و درصد خواهد بود. حسینعلی حاجیدیلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس به تشریح جزئیات افزایش حقوق کارکنان در سال آینده پرداخت.

به گزارش راکی، حسینعلی حاجیدیلیگانی، نماینده هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره تاکید رئیس جمهور بر عدالت در پرداخت حقوق ها گفت.

وی با بیان اینکه قصد دولت و مجلس این نیست که همه حقوق یکسان دریافت کنند، گفت: دریافت حقوق باید به گونه ای باشد که وقتی به میزان پرداختی افراد و کارمندان نگاه می کنیم، عدالت را در دولت ببینیم.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس به پیشنهادات پرداخت حقوق در سال های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در یک سال مقرر شد به همه 500 هزار تومان اضافه شود و افرادی که حقوق بالایی دریافت می کردند از این موضوع ناراحت بودند.

بیشتر بخوانید  ژست عجیب "خانم خانه" / عکس

وی گفت: امسال دولت ترکیبی از یک عدد ثابت و درصدی از پیشنهادات را برای افزایش حقوق ارائه کرد.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس درباره پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق در سال آینده گفت: دولت در نظر دارد یک عدد ثابت به حقوق همه مردم اضافه کند و یک درصد به حقوق مردم اضافه کند که البته حدود 10 درصد است. و کسانی که دستمزد کمتری دارند درصدهای بالاتری دریافت می کنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مجلس از دولت لایحه می خواهد تا لایحه تناسب دایمی مستمری های لشکری، اجتماعی و کشوری را متناسب کند چرا که با توجه به 140 لایحه ارسالی از سوی دولت قبل به مجلس، دولت سیزدهم 10 مورد استرداد و حدود 100 مورد را درخواست کرده است. بر اساس الزامات تداوم مورد بررسی قرار گرفت. 30 حساب ناشناس وجود دارد که یکی از آنها حفظ تناسب حقوق بازنشستگی است.

افزایش واقعی حقوق در بودجه 3 درصد است


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *