مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

احتمال درگیری بین ارتش روسیه و کشورهای غربی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از انتقال تعداد معینی از جنگنده ها و موشک های مافوق صوت خود به منطقه کالینینگراد خبر داد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، «ایوان نچایف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای نوشت که انتقال این تجهیزات و تسلیحات نظامی به خاک اروپای شرقی به دلیل احتمال درگیری با کشورهای غربی است. .

یک مقام نظامی روسیه گفت: حوادثی که در اوکراین رخ می دهد نشان می دهد که درگیری گسترده با غرب یک احتمال واقعی است. اما ناچایف خاطرنشان کرد: درگیری مستقیم با آمریکا و ناتو به نفع ما نیست.

وزارت دفاع روسیه نیز ویدئویی از ورود جنگنده های روسی میگ 30 به آشیانه های خود در کالینینگراد منتشر کرد. همچنین موشک های کینجال با برد 2000 کیلومتر و سرعت 10 برابر صوت به این منطقه منتقل می شود.

استان کالینینگراد روسیه در منطقه بالتیک بین کشورهای لیتوانی و لهستان واقع شده است. کرملین بارها اعلام کرده است که قصد دارد سامانه موشکی اسکندر را در کالینینگراد برای مقابله با سامانه های دفاع موشکی آمریکا و ناتو در شرق اروپا مستقر کند. این منطقه به قلعه موشکی روسیه نیز معروف است.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت: مسکو نمی خواهد آمریکا یکی از طرف های درگیری در اوکراین شود، اما واشنگتن هنوز این هشدارها را نشنیده است.

وی با بیان اینکه «آمریکا و ناتو با صحبت درباره حمله احتمالی اوکراین به خاک روسیه، اوضاع را تشدید می کنند»، گفت: به واشنگتن درباره تشدید تنش ها علیه روسیه از خاک اوکراین هشدار می دهیم. وضعیت بسیار خطرناک شده است.

بیشتر بخوانید  ماجرای درگیری مجمع کرمان | فیلم درگیری در مجمع کرمان ۷ دی – ایران چطور

<п>اعلامیه احتمال درگیری بین ارتش روسیه و کشورهای غربی اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *