مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اتفاق عجیب در مدرسه ای در تهران/ کلاهبرداری دانش آموز او را راهی بیمارستان کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در امتحان نهایی 20 خرداد در یکی از مدارس تهران اتفاق عجیبی رخ می دهد. در طول امتحان، یک سوت به طور مداوم در حوزه امتحان شنیده می شود. مراقبان وقتی متوجه شنیده شدن صدای سوت از یکی از دانش آموزان می شوند، درخواست می کنند. این دانش آموز به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت که نشان می دهد او یک گیرنده دیجیتال بسیار کوچک در گوش خود دارد که با آن تقلب کرده است. این گیرنده در گوش دانش آموز جابجا شد و سوت هم به همین دلیل بود.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای برگزاری امتحانات تاکنون 15 دانش آموز متقلب شناسایی شده و نمره کل امتحانات آنها صفر است.

امتحانات نهایی دانش آموزان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. دانش آموزان امروز امتحان زبان خارجی داشتند و آخرین امتحان در روز شنبه 28 خردادماه با دروس گسسته ریاضی در رشته ریاضی فیزیک، جغرافیا در سه رشته علوم تجربی و عربی در سه رشته علوم اسلامی و عربی تکمیل می شود. تحصیلات.

اما از همان امتحان اول کلاهبرداران و افراد سودجو به سراغ دانش آموزان آمدند و گویا برای امتحان نهایی سوال و جواب داشتند سعی کردند فضای امتحانات نهایی را فریب دهند.

این افراد سودجو با دریافت مبالغ 80 تا 240 هزار تومانی برای هر امتحان پایان ترم اعلام کردند که سوالات امتحانی پس از شروع آزمون به دانش آموزان تحویل داده می شود.

* هزینه های تقلب ارزان!

بیشتر بخوانید  نورپردازی فیلم / آسمان با سیصد پهپاد

ممکن است کسی بپرسد که با شروع امتحان، دیگر جواب دادن به سوالات مفید نخواهد بود، بنابراین دیگر تقلب وجود ندارد؟ اما پاسخ باید این باشد که این افراد سودجو نیز به این موضوع فکر کرده و ابزار تقلب و راه های آن را به دانش آموزان آموزش می دهند.

اتفاقی که می افتد این است که برخی از دانش آموزان وسوسه می شوند که به جای یادگیری از تقلب برای کسب نمره استفاده کنند. البته قیمت تقلب زیاد هم نیست! یعنی با مبلغ 200 300 هزار تومان می توان ابزار تقلب دست دوم یا دست دوم مانند اتوماتیک یا هندزفری تهیه کرد که البته ابزار جدید و پیشرفته آن در بازار به فروش می رسد. بین یک و نیم میلیون تا 15 میلیون تومان .

همچنین کانال ها مدعی هستند که 10 دقیقه بعد از شروع آزمون از داوطلبان سوال می پرسند و به این ترتیب تقلب صورت می گیرد. البته همین کانال ها قبل از امتحانات تماس میگیرن که هرکی سوال داره رایگان جواب میده! با ارسال تصویر سوال به جلسه امتحان.

* نمرات تمام 15 امتحان تقلب شده دانش آموزان به صفر کاهش یافت

البته مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز برای جلوگیری از تقلب فعالیت های مختلفی انجام دادند. اولین قدم این بود که امکان انتشار سوالات قبل از آزمون را به صفر رساندیم به این معنی که سوالات امتحانی از قرنطینه سوالات طراحی به قرنطینه کپی سوالات بصورت الکترونیکی و رمزگذاری شده ارسال می شود. افراد در قرنطینه نیز تا پایان هر امتحان در قرنطینه خواهند بود.

بیشتر بخوانید  نتیجه کشتی رضا اطری امروز

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و نظارت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: در کنار سخت گیری های شدید در ارسال سؤالات قرنطینه به قرنطینه و رمزگذاری شده، اوراق امتحانی نیز رمزگذاری شده است. حوزه امتحانی منتشر می شود، مشخص است که مربوط به کدام حوزه است.

وی افزود: از ابتدای برگزاری آزمون تاکنون 15 دانش آموز که اقدام به تقلب کرده اند شناسایی شده و نمره تمامی امتحانات آنها صفر است.

کلاهبرداری نگران کننده یک دانش آموز او را به بیمارستان برد

در امتحان نهایی 20 خرداد در یکی از مدارس تهران، اتفاق عجیبی می افتد. در طول امتحان، یک سوت به طور مداوم در حوزه امتحان شنیده می شود. مراقبان وقتی متوجه شنیده شدن صدای سوت از یکی از دانش آموزان می شوند، درخواست می کنند.

دانش آموز به مراقبان می گوید که پشه ای در گوش او وجود دارد و این صدای این پشه است، اما بعد از آن گوش دانش آموز شروع به خونریزی می کند و معاینه کنندگان به آمبولانس اطلاع می دهند.

دانش آموز به بیمارستان منتقل شد و در آنجا مشخص شد که یک گیرنده دیجیتال بسیار کوچک در گوش خود دارد که از آن برای تقلب استفاده می کرد. این گیرنده در گوش دانش آموز جابجا شد و سوت هم به همین دلیل بود.

یکی از فرهنگیان گفت: اکنون این دانش آموز خوب است و مشکل شنوایی ندارد اما نتیجه این دانش آموز به دلیل تقلب صفر شد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *