مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا زمان اجرای طرح ترافیک در تهران تغییر کرده است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، هفتاد و چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک تهران ظهر امروز چهارشنبه 25 خرداد 1401 با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگانی از مراجع ذی صلاح تشکیل شد. مسئولین حوزه حمل و نقل شهری

بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید سجاد شیرازی) به عنوان اولین دستور کار مطرح شد و در ابتدای رسیدگی به این دستور، بخشی از مطالعات و ممیزی جامع ترافیک شهری انجام شد. در این بخش توضیح داده شده است.

پس از پایان جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران به تشریح جزئیات فنی تونل پرداخت.

در نهایت حکم تونل شهید متوسلیان به شرط تامین منابع خارج از بدنه شهرداری تهران تصویب شد، تونل شهید متوسلیان به طول 8.9 کیلومتر به 3 محور دسترسی خواهد داشت.

تصمیم گیری درباره ساعات تحقق محدوده های ترافیکی شهر تهران به عنوان دومین دستور کار هفتاد و چهارمین جلسه شورای حمل و نقل تهران تعیین شد.

در ابتدای رسیدگی به این دستور عمار سعیدیان فر معاون سامانه های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک گزارشی از سابقه محدودیت های ترافیکی سال های گذشته و آمار تردد در نقاط تردد از زمان تغییر ساعت ارائه کرد. . دفتر تهران اجرای طرح ترافیک در شهر تهران بدون تغییر (6:30 الی 17) باقی ماند.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون رایگان اتباع افغانستان در ایران در برابر سرخک
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *